NAFPLIOTV.GR
Αργολικά νέαΔΗΜΟΤΙΚΑ ΝΕΑ

Θα αναβαθμιστεί το δημοτικό στάδιο Ναυπλίου

Δρομολογείται αναβάθμιση των αθλητικών εγκαταστάσεων του δημοτικού σταδίου Ναυπλίου. Σύμφωνα με ανάρτηση του βουλευτή Αργολίδας και Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιάννη Ανδριανού, εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση, ύψους 1,4 εκατ. ευρώ για παρεμβάσεις στο στάδιο του Ναυπλίου. Όπως αναφέρει ο βουλευτής, συναντήθηκε με τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση, όπου και γνωστοποίησε στον βουλευτή, την υπογραφή για να βγει πρόσκληση έργου προμήθειας εξοπλισμού για το στάδιο του Ναυπλίου. Επίσης θα γίνει και αναβάθμιση των εγκαταστάσεων. Επίκεται η έκδοση της σχετικής πρόσκλησης, αναφέρει ο Γιάννης Ανδριανός. Θα πρέπει να τονιστεί, ότι, ο χλοοτάπητας στο στάδιο του Ναυπλίου είναι σε άσχημη κατάσταση, ενώ, υπάρχουν και άλλες φθορές απ’ το πέρασμα του χρόνου.

Related posts

Άργος: Πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική ημερίδα με θέμα «Ναυτοσύνη και Γαλάζια Οικονομία»

Reporter

Αυτοψία Λ. Μενδώνη στα έργα του υπ. Πολιτισμού στο Άργος (video)

Reporter

Δήμος Ναυπλιέων: Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου

ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

Leave a Comment