NAFPLIOTV.GR
Αργολικά νέαΔΗΜΟΤΙΚΑ ΝΕΑ

Θα αναβαθμιστεί το δημοτικό στάδιο Ναυπλίου

Δρομολογείται αναβάθμιση των αθλητικών εγκαταστάσεων του δημοτικού σταδίου Ναυπλίου. Σύμφωνα με ανάρτηση του βουλευτή Αργολίδας και Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιάννη Ανδριανού, εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση, ύψους 1,4 εκατ. ευρώ για παρεμβάσεις στο στάδιο του Ναυπλίου. Όπως αναφέρει ο βουλευτής, συναντήθηκε με τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση, όπου και γνωστοποίησε στον βουλευτή, την υπογραφή για να βγει πρόσκληση έργου προμήθειας εξοπλισμού για το στάδιο του Ναυπλίου. Επίσης θα γίνει και αναβάθμιση των εγκαταστάσεων. Επίκεται η έκδοση της σχετικής πρόσκλησης, αναφέρει ο Γιάννης Ανδριανός. Θα πρέπει να τονιστεί, ότι, ο χλοοτάπητας στο στάδιο του Ναυπλίου είναι σε άσχημη κατάσταση, ενώ, υπάρχουν και άλλες φθορές απ’ το πέρασμα του χρόνου.

Related posts

Ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε προς χρήση το 2ο υποέργο της της Αναβάθμισης των Βιολογικών Καθαρισμών Αρχαίας και Νέας Επιδαύρου

Reporter

Δημοτικό Σχολείο Αγίας Τριάδας

admin

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Αργολίδα: Παραγωγός δήλωσε 87.000 στρέμματα ως μισθωμένους βοσκοτόπους

admin

Leave a Comment